Umowa udostępnienia usług przez Amica S.A.
Niniejsza umowa o świadczenie usług (zwana dalej „Umową”) jest zawierana pomiędzy Użytkownikiem korzystającym ze zdefiniowanych niżej Usług a spółką Amica S.A. z siedzibą we Wronkach, ul. Mickiewicza 52, 64-510 Wronki, NIP 7630003498, REGON: 570107305, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000017514, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, o kapitale zakładowym w wysokości 15 550 546 zł w całości opłaconym.
Użytkownik może kontaktować się z Amica S.A. pod adresem poczty elektronicznej kontakt@amica.com.pl
i numerem telefonu +48672546100.
Przed zaakceptowaniem Umowy Użytkownik powinien dokładnie zapoznać się z jej treścią i w pełni zrozumieć jej warunki, w szczególności klauzule pogrubione lub wyróżnione w inny sposób, aby zwrócić na nie uwagę. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących warunków Umowy prosimy o kontakt z Amica S.A. pod podanym adresem poczty elektronicznej lub numerem telefonu.
Użytkownik nie może korzystać z Usług przed przeczytaniem i zaakceptowaniem wszystkich warunków Umowy oraz innych powiązanych z nią umów i dokumentów. Po wybraniu opcji „Akceptuję warunki Umowy” i zakończeniu procedury rejestracji uznaje się, że Użytkownik zapoznał się z treścią Umowy i zaakceptował jej warunki oraz obowiązujące dokumenty, w tym politykę prywatności.
Kompletna Umowa obejmuje treść niniejszego dokumentu oraz powiązaną z tym dokumentem w sposób umożliwiający łatwe zapoznanie się z nią Politykę prywatności Amica S.A.
Umowa stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Umowa jest udostępniona Użytkownikowi nieodpłatnie, po pobraniu Aplikacji, a przed zawarciem Umowy i rozpoczęciem korzystania z Aplikacji. Umowa jest dostępna w Aplikacji w sposób i w formie umożliwiających jej pobranie, utrwalenie i odtwarzanie.
I. Definicje pojęć
Aplikacja – oznacza oprogramowanie opracowane przez Amica S.A., pobrane i zainstalowane przez Użytkownika na urządzeniu mobilnym z systemem operacyjnym iOS lub Android, funkcjonujące w oparciu o uniwersalną platformę Tuya IoT, dostarczaną przez Dostawcę technicznego na podstawie zawartej przez Amica S.A. umowy.
Usługi – oznaczają określoną w Umowie funkcjonalność Aplikacji, dostarczaną przez Amica S.A. i Dostawcę technicznego, z której Użytkownik może korzystać na urządzeniu mobilnym z zainstalowaną Aplikacją.
Dostawca techniczny – oznacza właściciela platformy Tuya IoT, spółkę Tuya GmbH.
II. Usługi
Aplikacja umożliwia Użytkownikowi zdalne zarządzanie inteligentnymi urządzeniami AGD marki Amica opatrzonymi oznaczeniem „Amica Smart” oraz dostęp do stron internetowych Amica S.A. zawierających opisy oferowanych przez Amica S.A. towarów i ich funkcji. Funkcje platformy Tuya IoT dostarczane przez Dostawcę technicznego mogą również umożliwiać łączność z innymi urządzeniami obsługiwanymi przez platformę Tuya IoT oraz innymi serwisami.
Aktualną listę funkcjonalności Aplikacji zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej Umowy.
Zakres Usług może ulegać optymalizacji lub modyfikacji w zależności od zmian w wymaganiach Użytkowników lub zmian wprowadzanych przez Dostawcę technicznego. O zmianie zakresu Usług Użytkownik zostanie powiadomiony w trybie właściwym dla zmiany Umowy.
Amica S.A. nie gwarantuje, że Usługi będą dostępne w trybie ciągłym. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że mogą występować przerwy w świadczeniu Usług, w szczególności w przypadku wystąpienia awarii lub prac konserwacyjnych i modyfikacyjnych Aplikacji lub platformy Tuya IoT.
Usługi świadczone są przez Amica S.A. nieodpłatnie, jako dodatkowe współpracujące z oferowanymi przez Amica S.A. inteligentnymi urządzeniami AGD.
Amica S.A. nie udziela na Aplikację żadnej gwarancji, w szczególności w zakresie zastosowania, funkcjonalności, przydatności, jakości.
III. Warunki techniczne
Aplikacja przeznaczona jest do instalacji i korzystania na urządzeniu mobilnym z systemem operacyjnym iOS lub Android. W tym celu Aplikacja udostępniana jest w sklepie App Store dla urządzeń z oprogramowaniem iOS oraz w sklepie Google Play dla urządzeń z oprogramowaniem Android.
Wymagania systemowe i sprzętowe niezbędne do poprawnej pracy Aplikacji: (i) dla systemów operacyjnych iOS oraz AndroidDla użytkowników końcowych (Android i iOS):
Minimalne wymagania:
System operacyjny:
Android 7.0 lub nowszy
iOS 12.0 lub nowszy
Pamięć RAM: 2 GB
Procesor: 4-rdzeniowy CPU, min. 1.3 GHz
Pamięć wewnętrzna: co najmniej 100 MB wolnego miejsca na instalację aplikacji
Łączność: Wi-Fi 2.4 GHz (niektóre urządzenia Tuya nie wspierają 5 GHz), Bluetooth (w przypadku niektórych urządzeń BLE)
Uprawnienia: Dostęp do lokalizacji, Bluetooth, aparatu (dla skanowania kodów QR), powiadomień
Zalecane wymagania (dla płynnego działania):
System operacyjny:
Android 10 lub nowszy
iOS 15 lub nowszy
Pamięć RAM: 4 GB lub więcej
Procesor: Octa-core (np. Snapdragon 6xx/7xx, Apple A12 i nowsze)
Pamięć wewnętrzna: min. 500 MB wolnego miejsca (dla cache i danych)
Ekran: HD+, najlepiej FHD+ (dla lepszej czytelności interfejsu)
Amica S.A. nie gwarantuje, że wskazane wyżej wymagania będą niezmienne w czasie. Wymagania te mogą ulec zmianie w związku z rozwojem i aktualizacjami Aplikacji. O zmianie warunków Użytkownik zostanie powiadomiony w trybie właściwym dla zmiany Umowy.
IV. Korzystanie z Usług
Rozpoczęcie korzystania z Aplikacji wymaga pobrania Aplikacji na urządzenie mobilne i jej uruchomienia na urządzeniu mobilnym, a następnie ukończenia procedury rejestracji oraz podania przez Użytkownika adresu – email lub numeru telefonu, które to urządzenia będą potrzebne do zweryfikowania rejestracji za pomocą przesłanego kodu.
Do zawarcia umowy pomiędzy Amica S.A. a Użytkownikiem dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Użytkownika faktu zawarcia Umowy na urządzeniu mobilnym z użyciem przycisku „Akceptuję”. Amica S.A. przesyła potwierdzenie zawarcia Umowy w formie dokumentu .pdf na podany w Aplikacji adres poczty elektronicznej Użytkownika.
Z chwilą zawarcia Umowy Amica S.A. udziela Użytkownikowi niewyłącznej licencji do korzystanie z Aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem i Umową. Na potrzeby przepisów wymagających określenia tzw. pól eksploatacji, których dotyczy udzielana licencja, pola eksploatacji zostają określone jako: „Trwałe lub czasowe zwielokrotnienie programu komputerowego w całości lub w części, wyłącznie na potrzeby prywatne Użytkownika i wyłącznie w zakresie zgodnym z przeznaczeniem Aplikacji”. Aplikacja może być wykorzystywana wyłącznie do celów niekomercyjnych. Instalacja, stosowanie oraz uruchamianie Aplikacji do celów komercyjnych jest zabronione.
Umowa jest umową udzielającą Użytkownikowi wyłącznie upoważnienia do korzystania z Aplikacji i w żaden sposób nie oznacza sprzedaży ani jakiejkolwiek innej formy przeniesienia praw do Aplikacji. Uprawnienia Użytkownika nie wykraczają w żadnym wypadku i w żaden sposób poza zakres uprawnień wyraźnie i jednoznacznie przyznanych mu na mocy Umowy.
Umowa nie obejmuje żadnego, w tym dorozumianego, zobowiązania Amica S.A. wobec Użytkownika, o ile nie jest ono wyraźnie zapisane w jej treści. W szczególności umowa nie obejmuje zobowiązania Amica S.A. do świadczenia usług polegających na wprowadzaniu zmian w Aplikacji, instalacji lub testach Aplikacji oprogramowania, czy też prowadzeniu szkoleń.
Aplikacja przeznaczona jest wyłącznie do współpracy z platformą Tuya IoT.
Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za dokładność, wiarygodność, integralność i legalność wprowadzanych danych oraz za legalność sposobu ich pozyskania.
Użytkownik zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia swoich danych logowania. W przypadku wystąpienia luki w zabezpieczeniach konta (w tym między innymi ujawnienia hasła), Użytkownik powinien niezwłocznie powiadomić Amica S.A.
Użytkownik zobowiązany jest do instalowania aktualizacji Aplikacji niezwłocznie po otrzymaniu powiadomienia o dostępności aktualizacji. Amica S.A. może ograniczyć lub zablokować korzystanie z Aplikacji w nieaktualnej wersji.
V. Strona trzecia
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Usługi opierają się m.in. na oprogramowaniu lub usługach dostarczanych przez strony trzecie. Usługi te są udostępniane w celu ułatwienia użytkowania Aplikacji, a wymagane prawne upoważnienia są uzyskiwane od stron trzecich przez Amica S.A. lub Dostawcę technicznego.
Aplikacja może zawierać informacje stron trzecich, których Amica S.A. i Dostawca techniczny nie kontrolują, w związku z czym nie ponoszą odpowiedzialności za takie informacje stron trzecich.
VI. Warunki bezpieczeństwa
Użytkownik jest zobowiązany do zachowania w poufności informacji zapewniających bezpieczne używanie Aplikacji oraz nieudostępniania osobom nieuprawnionym danych uwierzytelniających (w tym loginu i hasła).
Użytkownik jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia urządzenia mobilnego, którego używa podczas korzystania z Aplikacji, w szczególności poprzez: (1) korzystanie z legalnego oprogramowania i jego bieżącej aktualizację zgodnie z zaleceniami producentów, (2) stosowanie silnych haseł zabezpieczających przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich, (3) korzystanie z zaufanych lub zabezpieczonych sieci Wi-Fi.
Użytkownik zobowiązany jest zgłaszać do Amica S.A. informacje o incydentach bezpieczeństwa w związku z używaniem Aplikacji, w tym o podejrzeniu ujawnienia danych uwierzytelniających (loginu lub hasła) nieuprawnionym osobom trzecim. W przypadku, gdy Użytkownik dostrzeże oznaki nieprawidłowego lub nietypowego działania Aplikacji powinien natychmiast zakończyć jej działanie i zgłosić dostrzeżone problemy do Amica S.A. Zgłoszenia powinny być przesyłane na poddany w Umowie adres poczty elektronicznej Amica S.A.
Amica S.A. niniejszym informuje o potencjalnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z Aplikacji jako świadczonej drogą elektroniczną, w tym m.in. o: (1) obecności i działaniach oprogramowania typu malware i wirusów komputerowych (szczególnego oprogramowania, które jest w stanie, po uruchomieniu, zarazić pliki w sposób samopowielający, zazwyczaj nie będąc zauważonym przez użytkownika); wirusy mogą być mniej lub bardziej szkodliwe dla systemu operacyjnego, w którym się znajdują, ale nawet w najmniej poważnym przypadku są marnotrawstwem pamięci RAM, CPU i miejsca na twardym dysku. Termin malware odnosi się do natrętnego oprogramowania takiego jak: wirusy, konie trojańskie, ransomware, spyware, adware, scareware i inne szkodliwe programy; (2) obecności i działania tzw. robaków internetowych (worm), czyli oprogramowania zdolnego do samopowielania; (3) możliwości zadziałania oprogramowania szpiegującego typu spyware, to jest oprogramowania śledzącego działania użytkownika w Internecie, uaktywniającego się bez jego wiedzy, zgody i kontroli; (4) możliwości wyłudzenia poufnych informacji osobistych (np. haseł) przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję (ang. phishing); (5) możliwości włamania do systemu teleinformatycznego użytkownika z użyciem m.in. takich narzędzi hackerskich jak exploit i rootkit; (6) czynnościach kryptoanalizy, tj. odnalezienia słabości systemu kryptograficznego, a tym samym umożliwienia jego złamania lub obejścia.
VII. Działania niedozwolone
Użytkownik powinien korzystać z Aplikacji wyłącznie zgodnie z jej przeznaczeniem i w granicach określonych w Umowie bez względu na techniczne możliwości innego sposobu korzystania.
Zabronione jest jakiekolwiek kopiowanie Aplikacji lub jej części, za wyjątkiem czynności związanych z normalnym używaniem Aplikacji lub uprawnień wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, jak też wszelkie formy udostępniania Aplikacji osobom trzecim. Amica S.A. nie zezwala na przenoszenie prawa do Aplikacji na osoby trzecie, w tym nie zezwala na jakiekolwiek formy cesji praw licencyjnych.
Aplikacja jest przedmiotem licencji jako jedna całość i zabronione jest zastępowanie, rozdzielanie oraz zmiana jej poszczególnych komponentów i modułów, jak też ich wykorzystywanie w jakiejkolwiek formie innej niż zgodnie z jej przeznaczeniem. Zabronione są wszelkie formy dezasemblacji, dekompilacji, odtwarzania kodu źródłowego oraz inne sposoby tłumaczenia oprogramowania, za wyjątkiem uprawnień wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
Ponadto, naruszenie standardów użytkowania Aplikacji stanowią następujące działania: (1) rozpowszechnianie lub udostępnianie kodu lub oprogramowania, które celowo uszkadza lub modyfikuje system komputerowy lub dane, w szczególności wirusów komputerowych, robaków i złośliwego oprogramowania, (2) zbieranie informacji lub danych innych Użytkowników, (3) wykorzystywanie Aplikacji w sposób automatyczny, prowadzące do nadmiernego obciążenia serwera lub zakłócania działania serwera internetowego i sieci w inny sposób, (4) próba uzyskania dostępu do danych serwera lub danych komunikacyjnych Aplikacji, (5) zakłócanie działania lub uszkadzanie Aplikacji, (6) usuwanie lub modyfikowanie zawartych w Aplikacji informacji i zastrzeżeń dotyczących praw własności intelektualnej.
W czasie korzystania z Aplikacji Użytkownik nie może również podejmować działań sprzecznych z prawem ani dopuszczać się niewłaściwych zachowań stanowiących naruszenie standardów użytkowania Aplikacji, w tym nie może wprowadzać, przesyłać, przekazywać lub udostępniać treści o charakterze bezprawnym, w szczególności: (1) sprzeciwiających się podstawowym zasadom określonym w Konstytucji, (2) podżegających do nienawiści na tle narodowym, rasowym, etnicznym lub innym, (3) propagujących treści pornograficzne, hazardowe, przemoc, morderstwa, terroryzm lub zachęcających do popełniania przestępstw, (4) zniesławiających, obrażających lub naruszających prawa i interesy innych osób, (5) zawierających treści oszukańcze, szkodliwe, groźby, (6) naruszających prywatność, nękających, zniesławiających, wulgarnych, nieprzyzwoitych lub moralnie nagannych, (7) zawierających inne treści zabronione lub ograniczone przez obowiązujące normy prawne.
Użytkownik rozumie i zgadza się, że w przypadku naruszenia postanowień Umowy, w tym naruszenia powyższych standardów korzystania z Aplikacji, Amica S.A. może ograniczyć lub zablokować dostęp do Aplikacji, w tym wypowiedzieć Umowę.
Użytkownik rozumie, że ponosi odpowiedzialność za podejmowane działania niedozwolone, co może obejmować odpowiedzialność zarówno wobec Amica S.A. i Dostawcy technicznego, jak i podmiotów trzecich, w tym odpowiedzialność za szkodę.
Amica S.A. ma prawo do kontroli legalności korzystania z Aplikacji poprzez wykorzystywanie służących do tego zgodnych z prawem środków technicznych.
VIII. Klauzule ograniczające
Amica S.A. dołoży starań, aby zapewnić bezpieczeństwo i niezawodność Aplikacji oraz związanych z nią technologii i informacji, jednakże z uwagi na ograniczenia wynikające z dostępnych obecnie technologii Amica S.A. nie jest w stanie tego zagwarantować.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że korzystanie z Aplikacji wiąże się z usługami internetowymi, co oznacza, że na korzystanie z Aplikacji mają wpływ czynniki związane ze stabilnością i ciągłością transmisji danych. Stąd też, mimo że Amica S.A. dokłada starań dla zapewnienia funkcjonowania Usług, Usługi mogą doznawać ograniczeń lub awarii wynikających z nieodłącznych cech Internetu i komunikacji elektronicznej oraz czynników pozostających poza rozsądną kontrolą którejkolwiek ze stron Umowy. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się z tym, że Amica S.A. nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności za opisane wyżej ryzyka pozostające poza kontrolą Amica S.A.
W związku z bezpłatnym charakterem korzystania z Aplikacji, w najszerszym możliwym i dopuszczalnym przez prawo zakresie wyłączona zostaje odpowiedzialność Amica S.A. wobec Użytkownika w związku z korzystaniem przez Użytkownika z Aplikacji. W ramach tego Amica S.A. nie ponosi odpowiedzialności: (1) za brak funkcjonalności Aplikacji odpowiadającej oczekiwaniom Użytkownika, brak jej kompatybilności z innym oprogramowaniem Użytkownika ani za błędy powstałe w czasie działania Aplikacji, (2) z tytułu (i) utraty lub uszkodzenie urządzenia, danych lub informacji, (ii) przerw w funkcjonowaniu systemów i połączeń informatycznych, (iii) szkody ubocznej lub pośredniej ani szkody, której nie można było przewidzieć przy zawieraniu Umowy, (iv) naruszenia dóbr osobistych lub reputacji, (3) w związku z korzystaniem z Aplikacji niezgodnie z Umową lub przeznaczeniem, w tym korzystaniem z Aplikacji bez zainstalowania jej dostępnych aktualizacji, (4) z tytułu roszczeń podniesionych wobec Użytkownika przez osoby trzecie.
Ani Amica S.A., ani Użytkownik, nie ponoszą odpowiedzialności za niedopełnienie wiążących ich zobowiązań w przypadku, gdy było to spowodowane w całości przyczynami od nich niezależnymi (leżącymi poza ich kontrolą), w tym w szczególności siłą wyższą.
Ograniczenia określone powyżej dotyczą wszelkich przypadków powstania szkody, tj. zarówno szkody wynikającej z niewykonania zobowiązania lub jego niewłaściwego wykonania (ex contractu), jak i wynikającej z czynu niedozwolonego (ex delicto).
W przypadku, gdy bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, których stosowania nie można wyłączyć w drodze umowy, nie będą dopuszczały ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności Amica S.A. zgodnie z postanowieniami powyżej, to w zakresie, w jakim to nie będzie prawnie dopuszczalne, określone wyżej wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności Amica S.A. nie będą miały zastosowania do Użytkownika.
IX. Obowiązywanie Umowy
Umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony. Użytkownik ma prawo korzystać z Aplikacji przez cały okres jej zainstalowania na urządzeniu mobilnym do czasu wypowiedzenia Umowy przez Użytkownika lub Amica S.A.
Użytkownik ma prawo w każdym czasie odinstalować Aplikację i zakończyć korzystanie z Usług. Odinstalowanie Aplikacji przez Użytkownika jest równoznaczne z wypowiedzeniem Umowy w rozumieniu punktu poniżej.
Użytkownik ma prawo wypowiedzieć Umowę w każdym czasie bez zachowania okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie Umowy następuje poprzez: (1) odinstalowanie Aplikacji przez Użytkownika z urządzenia mobilnego lub (2) poprzez przesłanie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy w formie dokumentowej na podany w Umowie adres poczty elektronicznej Amica S.A.
Amica S.A. ma prawo wypowiedzieć Umowę z zachowaniem 6-miesięcznego okresu wypowiedzenia. W przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień Umowy Amica S.A. ma prawo wypowiedzieć Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie Umowy następuje poprzez przesłanie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy w formie dokumentowej na podany w Aplikacji adres poczty elektronicznej Użytkownika. Oświadczenie o wypowiedzeniu może być dodatkowo wysyłane również w formie komunikatu wyświetlanego w Aplikacji.
Po zakończeniu obowiązywania Umowy Użytkownik zobowiązany jest zaprzestać korzystania z Aplikacji i odinstalować Aplikację z urządzenia mobilnego.
X. Zmiana Umowy
Amica S.A. ma prawo do zmiany Umowy w każdym czasie ze skutkiem na przyszłość. Amica S.A. będzie informować o zmianie Umowy poprzez przesłanie Użytkownikowi informacji w formie dokumentowej na podany w Aplikacji adres poczty elektronicznej Użytkownika nie później niż miesiąc przed wprowadzeniem zmiany. Informacja o zmianie Umowy może być również dodatkowo wyświetlana w czasie procedury uruchamiania Aplikacji na urządzeniu mobilnym.
Zmiana Umowy jest wiążąca dla Użytkownika po upływie miesiąca od dnia powiadomienia Użytkownika przez Usługodawcę o zmianie Umowy, o ile Użytkownik w tym terminie nie wypowie Umowy. Korzystanie z Aplikacji po wejściu w życie zmian w Umowie oznacza akceptację przez Użytkownika Umowy w nowym brzmieniu.
XI. Odstąpienie od Umowy
Użytkownik będący konsumentem może odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie czternastu dni od jej zawarcia. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy może zostać zrealizowane przez Użytkownika poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu: (1) pisemnie na adres: Amica S.A., ul. Mickiewicza 52, 64-510 Wronki, lub mailowo na adres poczty elektronicznej kontakt@amica.com.pl. Oświadczenie o odstąpieniu można (ale nie trzeba) złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik do Umowy. Do zachowania terminu na odstąpienie od Umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu. Odstąpienie wywołuje taki skutek, jakby Umowa nie została zawarta.
XII. Reklamacje, pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
Reklamacje mogą być składane przez Użytkownika: (1) pisemnie na adres: Amica S.A., ul. Mickiewicza 52, 64-510 Wronki lub mailowo na adres poczty elektronicznej kontakt@amica.com.pl.
Reklamacja powinna zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację i jej dane kontaktowe niezbędne do udzielenia odpowiedzi na reklamację oraz opis problemu lub zdarzenia będącego podstawą złożenia reklamacji. Amica S.A. może zwrócić się do Użytkownika o udzielenie dodatkowych informacji w przypadku, gdy te przekazane w reklamacji nie są wystarczające do jej rozpatrzenia.
Amica S.A. udziela odpowiedzi na reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie czternastu dni od jej otrzymania, a w przypadkach konieczności uzupełnienia reklamacji, od udzielenie przez Użytkownika dodatkowych niezbędnych informacji.
Amica S.A. udziela odpowiedzi na reklamację w formie odpowiadającej formie jej złożenia, tj. pisemnie na wskazany adres Użytkownika lub mailowo na wskazany adres poczty elektronicznej Użytkownika.
Użytkownik będący konsumentem ma może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności może zwrócić się o pomoc do powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów (np. Federacji Konsumentów), Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
XIII. Postanowienia ogólne i końcowe
Umowa podlega prawu polskiemu. W zakresie nieuregulowanym w Umowie zastosowanie znajdują w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie Umowy zostało uznane za nieważne, niezgodne z prawem lub niewykonalne, nie będzie to miało wpływu na ważność, zgodność z prawem lub wykonalność pozostałych postanowień Umowy, a postanowienie uznane za nieważne, niezgodne z prawem lub niewykonalne zostanie, o ile to możliwe, zastąpione innym postanowieniem o charakterze i celu jak najbardziej zbliżonym do postanowienia, które zostało uznane za nieważne, niezgodne z prawem lub niewykonalne.
Wszelkie ewentualne spory powstałe pomiędzy Amica S.A. a Użytkownikiem będą rozwiązywane w pierwszej kolejności poprzez podjęcie działań w dobrej wierze na drodze polubownej.
W związku z bezpłatnym charakterem korzystania z Aplikacji Użytkownik przyjmuje do wiadomości i wyraża na to zgodę, że Amica S.A. może w każdej chwili, według swojego wyboru, dokonać przeniesienia na podmiot trzeci, w całości lub w części, przysługujących mu praw do Aplikacji oraz uprawnień i obowiązków wynikających z Umowy.
Załącznik – wzór formularza odstąpienia od umowy
[formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy]
Adresat: Amica S.A., ul. Mickiewicza 52, 64-510 Wronki.
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy świadczenia przez Amica S.A. usług w ramach aplikacji Amica Smart.
Data zawarcia umowy / instalacji aplikacji.
Imię i nazwisko konsumenta: ___________________
Adres konsumenta: ___________________
Data: ___________________
Podpis konsumenta: ___________________ [jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej]
Załącznik nr 1
Lista funkcjonalności Aplikacji Amica Smart:
1. Wybór gotowych programów.
2. Zmiana nastaw urządzeń.
3. Budowa programów własnych.
4. Korzystanie z przepisów udostępnionych przez Amica S.A..
5. Zapamiętywanie nastaw własnych (programów użytkownika).
6. Integracja urządzeń.
7. Zgłaszanie uwag do aplikacji i urządzeń.
8. Kontakt z Amica S.A.
9. Odczyt lokalizacji urządzenia.
10. Sprawdzenie danych pogodowych.
11. Otrzymywanie wiadomości z urządzeń.
12. Otrzymywanie wiadomości globalnych z Amica S.A.
13. Dostęp do stron Amica S.A.
14. Zgłaszanie uwag do Amica S.A.
15. Dokonywanie zakupów na stronie Amica S.A.
16. Udostępnianie urządzeń osobom trzecim z określeniem poziomu uprawnień.
17. Integrowanie urządzeń z platformy Tuya pod warunkiem, że producenci inni niż Amica S.A. udostępnią taką funkcjonalność w pełnym lub ograniczonym zakresie za co Amica S.A. nie bierze żadnej odpowiedzialności.